Informace o začlenění samostatného CallCentra IRZ pod CallCentrum ISPOP ke dni 27. červnu 2011
Informace o začlenění samostatného CallCentra IRZ pod CallCentrum ISPOP ke dni 27. červnu 2011
Dne 27. června 2011 dojde k začlenění dosud samostatného CallCentra IRZ pod CallCentrum ISPOP. S platností od 27. června 2011 rovněž dochází k úpravě pracovní doby CallCentra ISPOP.
Dotazy k problematice ISPOP a IRZ budou zodpovídány na společném telefonním čísle +420 267 225 267, které dosud sloužilo pro zodpovídání dotazů k problematice ISPOP. Dosud platné telefonní číslo pro problematiku IRZ +420 267 225 268 bude začleněním pod ISPOP zrušeno. Sloučené CallCentrum bude i nadále poskytovat podporu k ohlašování do ISPOP, tj. poskytování informací o způsobu podání hlášení, postupu registrace, provozu ISPOP apod.
Od 27. června 2011 bude rovněž upravena pracovní doba CallCentra ISPOP. CallCentrum ISPOP bude od výše uvedeného data v provozu v pracovních dnech od 9:00 do 12:00 hodin.